ח"כ מיקי זוהר: "הממשלה לא מתפקדת, הציבור מרגיש מופקר"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מיקי זוהר: "הממשלה לא מתפקדת, הציבור מרגיש מופקר"

    ח"כ מיקי זוהר בריאיון ל'קול חי': "בנט וממשלתו לא מתפקדים. זה נראה שהם וויתרו במאבק על הקורונה וכשרואים את ההתנהלות – הציבור מרגיש שהוא מופקר. הנזק הגדול ביותר של בנט בקריירה, זה הספר שלו שהוכיח שהוא פופוליסט, לא ראה"מ"

    צילום: פלאש 90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיקי זוהר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס להתנהלות הממשלה מול הקורונה. "בנט והממשלה שלו פשוט לא מתפקדים. זה נראה שהם אומרים 'אוקי, יהיו פה מיליוני חולים' והם חיים עם זה בשלום. יש מדינות בעולם למשל כמו אוסטרליה שעושים פעולות מאוד אקטיביות על מנת לצמצם את גודל הנזק. תחלואה מביאה בסוף למוות".

    הוא נשאל אילו פעולות למשל הם יכולים לעשות: "למשל סגר – אני יודע שזה לא דבר אידיאלי אבל יכול להיות שהם צריכים לפחות לשקול את זה. כל אדם הוא עולם ומלואו. לא סתם נאמר בתורה שצריך להציל כל נפש כי היא עולם ומלואו ואנחנו רואים ממשלה שמזלזלת בזה".

    הוא נשאל האם לדעתו הציבור יציית להטלת סגר כשהממשלה אינה זוכה לאמון בקרב רבים מהציבור: "זה בדיוק התוצאה של המצב בו הם משפילים ומזלזלים באופוזיציה. אם היה להם טיפת כבוד הם היו יושבי איתנו ומסכמים מה צריך לעשות. היינו נותנים יד לכל דבר שהיה משפר את המצב בישראל ויוצאים בקריאה משותפת. הם חושבים שהם יודעים הכל ואנחנו רואים כמה נזק הם עושים".

    הוא התייחס להתבטאותו של ליברמן על המצב הכלכלי הטוב לדבריו: "את הנזקים הכלכליים לא מרגישים באותם רגעים, רק אחרי כמה שבועות. אתה יכול להסתובב ברחובות, אנשים ממעטים לצאת מהבית כי חוששים לבריאותם. כשאנחנו רואים את הגישה של הממשלה אנחנו מרגישים מופקרים וזה שונה מאיך שאנחנו ניהלנו את המגיפה".



    0 תגובות